مصاحبه آرشیو خبر ها
میهایلوویچ باهوش است ، بازی آسانی نخواهد بود

میهایلوویچ باهوش است ، بازی آسانی نخواهد بود

مارک یولیانو ، مدافع سابق یوونتوس که 187 بازی برای یوونتوس انجام داده و 7 گل هم بثمر رسانده در مصاحبه ای از شرایط یووه و بازی امشب در مقابل سمپدوریا گفـت .

" هرچند که یوونتوس قوی باشد و روندِ پیروزی هایِ بسیار مثبتی داشته باشد اما سمپدوریا در فرمِ فیزیکی عالی ای است . با تغییرِ مربی اوضاعِ سمپدوریا تغییر کرده است و آنها در شرایطِ خوبی قرار دارند "

" سمپدوریا یک تیمِ قوی است و اکنون در شرایطی است که می تواند برای هر تیمی مشکل ایجاد کند . کونته می داند که این بازیِ آسانی نخواهد بود . میهایلوویچ مربیِ باهوشی است ، او سعی خواهد کرد که از اندک ضعف های یوونتوس برای انجامِ یک بازیِ موثر بهره ببرد. به نظرم مثلِ همیشه توز،یورنته و پیرلو بازیکنانِ تعیین کننده ی این بازی خواهند بود "

" هرچند که همیشه پیش بینی کردنِ این که چه کسی تعیین کننده خواهد بود سخت است و بعضی وقت ها بازیکنِ تعیین کننده کسی می شود که انتظار نداریم . تیمِ لیپی و کونته دو تیمِ متفاوت هستند ؛ زمانی که به یوونتوس آمدم،آن یوونتوس یک تیمِ برنده بود و به تازگی لیگِ قهرمانان را برده بود و به قدرت نمایی در ایتالیا و اروپا ادامه داد "

" یوونتوس کونته دوباره از پایه ساخته شد و به لطفِ کارِ مدیریت،مربی و بازیکنان در حالِ نشان دادنِ یک تیمِ بسیار قوی است.تیمی که زیبا بازی می کند و از هیچ باشگاهِ بزرگی در اروپا کم ندارد . امیدوارم که در سطحِ بین المللی هم پیشتاز شوند ، که با این مجموعه این امکان پذیر است "

" الکس تاریخِ یوونتوس را نوشت ، اما بازیکنانی که جایِ او آمدند به لطفِ نتایج،دارند جایی در قلبِ هواداران پیدا می کنند . هرچند که پیدا کردنِ جانشین برای یک کاپیتانِ تاریخی مانندِ دل پیرو خیلی سخت است "

" خیلی خوشحال می شوم اگر الکس به یوونتوس برگردد . او پرچم دارِ بیانکونری است و بخشی از تاریخِ باشگاه است.داشتن ِ شخصیتی به این مهمی در مدیریتِ باشگاه می تواند موثر باشد ، همانطور که ندود در این جایگاه حضور دارد ، کسی که در قلب و تاریخ ِ یوونتوس وارد شد و به عنوانِ مدیر در باشگاه ماندگار شد "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: